Music

30 August, 2013

Pierwszy post na blogu / The very first post on new blog

Jakby tu zacząć? Nie wiem, jakieś cześć czy co? :D Pierwsze notki są najgorsze, nie wiadomo jaką strategię obrać :D Postanowiłam zacząć spontanicznie, jakbym mówiła do koleżanki, przynajmniej będę się czuła swobodnie :) No to, może się przedstawię? Zwykli wołać na mnie Marta, co można wywnioskować po adresie bloga i postanowiłam rozpocząć kolejną przygodę blogową, tym razem z makijażem w roli głównej. Mam prawie 20 lat, a malować zaczęłam się kiedy miałam 17, w drugiej klasie technikum, wcześniej nie używałam nawet maskary... Teraz wciągnęło mnie to bez reszty <3 Nagle świat nabrał kolorów, odkryłam, że moja artystyczna część osobowości czuje się w wizażu najlepiej. Założyłam tego bloga by dzielić się pasją, informacjami i aby ktokolwiek wiedział o moim istnieniu, może kiedyś będę w tym dobra? :D Więc czas rozpocząć nową przygodę :)


How can I start? With some hellos or i don't know, first go-rounds are always hard :D So let's get it started!
Welcome to my new blog, a blog about make up, about nail art, and me but mostly about make up :D And now in the middle of this note, let me introduce myself :D My name's Marta as you can see by the address :D I'm almost 20 and I do make up amateurishly for about 2-3 years, before that I didn't use even mascara, but now... :D My whole world is upside down, colors, colors everywhere @u@ I'm here to show you guys my work and share my passion. I'm so exited about it and I can't wait to start a new blog adventure :D

No comments:

Post a Comment